torsdag, mars 23

EPIDEMI

Tomma liv
har många prylar

7 Comments:

Blogger Malin said...

Visst är det så..
Tack för titten hos mig..
Tittar ju nyfiket tillbaka så klart!!

12:33 em  
Blogger Jenny said...

Du gör mig beroende! :)

6:54 em  
Blogger Svarten said...

"Du gör mig beroende! :-)"

Det var ju det jag sa:

Varning!

Hennes poesi
kan allvarligt beröra dig
och är beroendeframkallande

9:15 em  
Blogger Christina said...

mannen som jag borde dela livet med men som inte tar till vara på mig, typ han bara. ingen särskild. han värmer upp mina lakan och kyler ner mig.

du bara värmer. tack.

10:06 em  
Anonymous Lindansaren said...

Jenny & Svarten: ni påminner mig om min mans ord, i början av vår relation, "du borde vara receptbelagd" *s*.

d haraway: säg till om jag ska ta ett snack med människan ;-)

till er alla: era ord värmer MIG!

10:21 em  
Anonymous Carita said...

Jag slängde en massa prylar så nu har jag mer liv :-)

7:04 em  
Blogger Levande said...

Sanningen kan serveras på många sätt. DU serverar den snyggt upplagd och totalt avskalad. Underbart!

7:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home