tisdag, april 4

Tro mig. Jag jobbar på det!

Don´t get mad
get evil.

10 Comments:

Blogger Eva said...

Hmmm... det kanske man borde...
Jag gillar ditt poetiska sätt att betrakta tillvaron.

9:34 em  
Blogger Svarten said...

Men du är ju redan en riktig bitch. Alltså, jag menar...typ: Något positivt. Äh, f-n!

*Hur raderar man en kommentar?*

10:13 em  
Blogger Christina said...

imorgon, going evil. just nu, han pratar med sin flickvän. helvete.

10:15 em  
Anonymous Lindansaren said...

Eva: tack. Ja, du ibland så. *skojar inte*

Svarten: du ser mig! *bugar djupt*

d haraway: hey, det finns gränser!

10:53 em  
Blogger Christina said...

gränserna är aningen suddiga i min värld, när det gäller honom. med mig själv är jag evil och hård.

10:16 fm  
Anonymous turmalin said...

bra skrivet!

önskar jag konmmit på det själv..

jag e så avundsjuk..:-)

8:44 em  
Blogger Cliff Hanger said...

"Don´t get mad, get even" är annars min devis. Men smaken är som baken.

11:32 em  
Anonymous Lindansaren said...

el mango: jag gjorde blott ett försök att peppa upp det hela - och mig själv ;-)

7:09 fm  
Blogger Stickbloggen said...

Hahaha... en klassiker!

10:38 fm  
Blogger Fröken Lund said...

Eller möjligtvis "Don't get mad. Get even more evil"

11:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home